Nyheter

/Nyheter
Nyheter 2017-08-25T10:47:13+00:00

Systematisk oppfølging resulterte i svært gode resultater

Hvor viktig er det å følge opp sine kunder, og hva betyr det for din virksomhet?  For de fleste bilforhandlere er ettermarkedet av stor betydning. Lønnsomheten påvirkes i stor grad av tilgangen på verkstedkunder som får utføret service, ettersyn og reparasjoner av bilen. Hva skjer når bilforhandlere starter med systematisk oppfølging av EU-kontroll og årlig service? Fra 2013 til og med 2016 økte omsetningen for et utvalg bilforhandlere med hele 84% i gjennomsnitt. Med andre ord, fra 100 millioner til 184 millioner på 4 år. Denne oppfølgingen er automatiserte påminnelser om EU-kontroll og årlig service på e-post og SMS. Enkelt, […]

Responsiv hjemmeside til Bilfokus

En betydelig andel av alle søk i Google kommer fra mobile enheter som nettbrett og smartelefoner.  Derfor er det avgjørende for brukeropplevelsen at nettsidene er responsive. Det innebærer at nettsidene automatisk tilpasses kundens enhet, uansett om det er PC, mobil eller nettbrett. I tillegg har Bilfokus nå publiseringen på sosiale medier inkludert i løsningen. Alt på et sted gjør hverdagen enklere.

Nyhet – en Quiz som aktiviserer kundene og markedsfører deg!

Fikk svært gode resultater med en populær Quiz!

Bilforhandlerens kunder satte stor pris på Quizen de mottok på e-post. Hver femte benyttet anledningen til å delta i konkurransen om å vinne en gratis service på bilen. Kundene delte Quizen med andre både på e-post og på facebook. Det resulterte i en betydelig økning i synlighet og i tillegg fikk bilforhandleren flere hundre nye e-poster. At kundene øker sine vinnersjanser ved å dele Quizen med venner, familie og bekjente betyr mye for resultatet.

Jevnlig kontakt med dine kunder reduser sjansene for at kunden velger en av dine konkurrenter neste gang det skal kjøpes bil eller utføres service. […]

Vi gratulerer Autovia AS med en ny, moderne og responsiv hjemmeside

Autovia i Sandvika selger populære italienske biler – Fiat og Alfa Romeo, samt Fiat nyttekjøretøy. I tillegg har de et godt utvalg av brukte biler. Autovia oppgraderte den gamle hjemmesiden med en ny brukervennlig og responsiv hjemmeside. Besøker noen Autovia i dag fra mobilen sin vil en mobiltilpasset side dukke opp med den funksjonaliteten brukeren ønsker å se. I tillegg er Autovia med sin responsive hjemmeside også mer synlig på Googlesøk.

I dag åpnes de fleste hjemmesider på en mobiltelefon eller på nettbrett (tablet) og det er avgjørende at innholdet tilpasser seg brukernes flater. Hjemmesider med responsivt design fra Triologic tilpasser seg automatisk brukerens skjerm.

Vi gir deg råd og […]

Årets lanseringskampanje på ny bilmodell!

Ingen annonsering i avisen, men det kom mellom 100 – 120 besøkende på 3 timer! Ny rekord og kjempesukess!

En av våre mest suksessfulle bilforhandlere arrangerte i januar «premierevisning» på en helt ny bilmodell. De ønsket å vise fram nyheten til sine trofaste og gode kunder først. PlussCRM ble benyttet til å sende ut både en e-postkampanje og SMS. En helside i avisen resulterer gjerne i 30-40 besøkende i løpet av en dag. Denne kampanjen ga det tredobbelte og til en minimal kostnad.

Bilforhandleren har valgt å behandle sine gode og trofaste kunder på en annen måte enn «alle andre».  De får invitasjoner til […]

450% salgsøkning for bilforhandler på en uke

Noen bilforhandlere lykkes mye bedre enn andre. De selger mer. De har bedre resultater. Hva er hemmeligheten? 

De som lykkes bedre enn gjennomsnittet gjør ting på en annen måte. De tenker nytt og ser mulighetene som bidrar til at de får flere potensielle kunder innom i deres butikk. De gjør mer enn en annonse i lokalavisen eller noe reklamebrosjyrer i postkassene. Først og fremst ser de verdien av å ha en løpende dialog med sine beste kunder, kunder som har kjøpt bil tidligere hos seg. I dag kommuniserer du effektivt på e-post og SMS. Med et enkelt verktøy kommer du raskt mye […]

Triologic er prosjektansvarlig for Dovrehytter.no

Om ikke lenge lanseres en portal for de fleste hyttetomter som er til salgs i Dovre kommune. Dovrehytter.no er et samarbeidsprosjekt mellom en rekke grunneiere og Dovre kommune, og har som mål å effektivisere og forenkle salgsarbeidet. I tillegg til Triologic har Medon vært ansvarlig for utvikling av den nye hjemmesiden og F´design har ivaretatt den grafiske utformingen.