Om oss

Om oss 2017-08-25T10:47:07+00:00

Nyskapning er roten til alt godt

Triologic er et team med kjernekompetanse innen salg, markedsføring og digital kommunikasjon. Vi har brukeren i fokus og leverer enkle, effektive og svært brukervennlige CRM-tjenester til bilbransjen. Vår løsning må ikke integreres til interne systemer og det stilles ikke krav til spesielle kunnskaper av brukerne.

Mindre og mellomstore virksomheter
Våre kunder er mindre og mellomstore virksomheter med utfordringer knyttet til salg av nye og brukte biler, samt verkstedtjenester. Felles for alle er at de ønsker seg flere kunder. De vil følge opp eksisterende kunder bedre – og enkelt. Med andre ord, øke salget og styrke lojaliteten for å sikre fortsatt vekst og en positiv utvikling.

Mindre og mellomstore virksomheter kjennetegnes ofte med hektiske dager og begrenset tid og ressurser til markedsføring. Derfor er våre løsningene enkle, men samtidig effektive – og lønnsomme for våre kunder.

PlussCRM har 100% fokus på brukervennlighet

Enkelt i bruk, det gir resultater

En av nøklene til suksess for CRM-løsninger (kundeoppfølging) er brukervennlighet. Når terskelen for å komme i gang er lav øker bruken. Med økt bruk kommer også resultatene raskt. Det er denne «gode sirkelen» som ligger til grunn når vi utvikler løsningene for våre kunder. Kombinasjon av brukervennlighet, enkelhet og effektive løsninger som ikke krever integrering – da er alt så mye enklere. Vi er fristet til å benytte begrepet «Plug And Play». Så enkelt, så smart.

PlussCRM fungerer – hele tiden

Solid og grundig testet over tid

Nyhetsbrev og kampanjer på e-post må fungere hver eneste gang, alle dager, hele året. Derfor har vi valgt en kjent og gjennomprøvd teknologi i PlussCRM, en teknologi som er benyttet over lengre tid. Våre kunder skal være trygge på leveransene, support, og driftssikkerhet. Det er for oss avgjørende. I tillegg har vi et lovverk som setter klare rammer for bruk av e-post i markedsføringen, rammer som gjelder for både for oss og deg som kunder. Også dette er ivaretatt i PlussCRM.

Mindre arbeid og bedre resultater

Kundene gjør «jobben»

La kundene overta oppgaver de ønsker å utføre selv. Både banker, flyselskaper og nettbutikkene har kommet langt med «selvbetjening» på nettet. PlussCRM har det samme utgangspunktet – kundene overtar en rekke oppgaver som de ønsker å gjøre selv. De vedlikeholde sin egen kontaktinformasjon, hvilke biler de til en hver tid disponerer og hvilke tjenester de ønsker å benytte. Kommunikasjonen er på e-post, du har ingen portoutgifter og gir kundene muligheten til å respondere 24 timer i døgnet.

Hva kan PlussCRM bety for deg:

Reduserte portokostnader 80%
Besparelse oppdatering av kundebase 70%
Åpningsrate e-post 50%